Vertrek - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Misha Ven - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Bunnik, Nederland van Misha Ven - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Misha

Blijf op de hoogte en volg Misha

03 Oktober 2012 | Nederland, Bunnik

Dames en heren, vrienden en vriendinnen,

Morgenochtend is het zover, dan zal ik om ongeveer half 1 uit Nederland vertrekken om eens even goed te genieten van alle vrijheid die ik na mijn 7 middelbare schooljaren toch wel verdiend heb. Ik zal iedereen heel erg missen maar ik denk dat de tijd snel zal gaan. 3x raden, ik heb er hartstikke veel zin in. Nu de laatste nacht (voorlopig) in m'n eigen vertrouwde bedje in Bunnik. de nacht erop sla ik min of meer over ivm vliegen en de nacht erna zal ik ergens in een gaar hotelkamertje slapen tussen de kakkerlakken en spinnen. Toch heb ik er zin in!!!

Tot over een half jaar iedereen, en sterkte met de Nederlandse winter. Ik weet niet of jullie weten hoe warm het is in het gebied waar ik straks heen ga, maar het is warm!!!

  • 03 Oktober 2012 - 00:44

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:45

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:45

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 00:46

    Leo:

    hey Misha en Merel, eerst nog een nachtje slapen en dan op weg. truste!

  • 03 Oktober 2012 - 08:53

    Greet:

    Heel goede reis! Krijg ik nou automatisch jouw reisberichten? Leuk. Geniet van de kleuren en geuren in India. G

  • 03 Oktober 2012 - 13:39

    Paula:

    Hey die lieve neef en Merel.

    Volgens mij ben je nu wel uitgerust na al die goede nachtwensen van Leo ;-)

    De afgelopen dagen heb ik veel aan jullie gedacht want natuurlijk gingen mijn gedachten ook even terug naar mijn eigen reizende kinderen.
    Wat een geweldige ervaring gaan jullie opdoen en wat een indrukken. Geniet er intens van. Deze ervaring neemt niemand jullie meer af.
    Jullie 1e stap is gezet het vliegtuig in op weg naar het avontuur.......
    We gaan jullie verhalen lezen.

    Liefs Paula


  • 04 Oktober 2012 - 17:05

    Margreet:

    Lieve Merel en Misha,

    wat fijn om via een sms te horen dat jullie veilig zijn aangekomen, zijn jullie erg moe of valt het wel mee?
    Misschien kan je een neuskapje kopen tegen de stank, en van die warmte, geniet er maar van hier heeft het vannacht en vanochtend zo hart geregend dat je haast de deur niet uit durft.
    xxxMargreet

  • 08 Oktober 2012 - 15:37

    Misha Van Der Ven:

    Lieve wereld-reizigers'fantastisch dat jullie ons laten meegenieten van de reis
    Prachtig avontuur,tot de volgende keer.Liefs van A.en TJ.voor jullie O en O

Misha

Geslaag (en) op reis naar Azie!!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 12558

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 November 2012

Examenreis naar Azie

Landen bezocht: