Examenreis naar Azie - Reisverslagen van Misha van der Ven - WaarBenJij.nu Examenreis naar Azie - Reisverslagen van Misha van der Ven - WaarBenJij.nu

Examenreis naar Azie

Dames en Heren,

Morgen is het zover, ik vertrek naar Mumbai om vanaf daar verder naar het zuid-oosten te verkennen. Ik ga Nederland met zal haar gemakken en gezeur aan de ene kant missen maar ik ga het heerlijk krijgen met Merel. Ik zal jullie zo goed en kwaad als het kan op de hoogte proberen te houden maar mijn hoofddoel van deze blog is dat ik jullie allemaal jaloers gaan maken op wat voor geweldige ervaring we tegemoet gaan.
Bedank voor alle tips, het heeft me zeker geholpen en ik zal jullie allemaal heel erg missen!

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2013

Roots in Balikpapan

12 Maart 2013

Indonesië heel speciaal!

24 Januari 2013

F*cking Whaleshark WHOOOOOHOOOOO

26 December 2012

Thailand

16 December 2012

Wat is de zee toch fijn :)
Misha

Geslaag (en) op reis naar Azie!!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12530

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 November 2012

Examenreis naar Azie

Landen bezocht: