Gewend - Reisverslag uit Jaipur, India van Misha Ven - WaarBenJij.nu Gewend - Reisverslag uit Jaipur, India van Misha Ven - WaarBenJij.nu

Gewend

Blijf op de hoogte en volg Misha

19 Oktober 2012 | India, Jaipur

Namaste
Ok, ik heb ongeveer 20 minuten geleden een verlag geschreven, druk op verzenden, kijk in m'n lijst en hij staat er niet tussen... Dat komt waarschijnlijk omdat afgelopen dagen het een beetje tegen zat, dus hier is mijn verslag niet op waarbenjij.nu maar voor deze keer even op facebook:
Met mijn gezondheid gaat het beter, ik ben weer helemaal de oude behalve mijn ontlasting die schommelt nog een beetje. We hebben een beetje door hoe we ook van de zon kunnen genieten dus ik begin lekker bruin te worden en een beetje te verbranden maar dat is altijd beter dan alleen maar schaduw.
Verder hebben we natuurlijk ook het een en ander ondernomen. In Jodhpur hebben niet zo veel toeristische dingen gedaan, lekker een beetje gewandeld, wat kleren gekocht en geskyped met onze ouders wat heel erg prettig en vertrouwd was. Ook hebben we 2 avonden een soort lounge/disco-bar bezocht waarna we met een stel Engelstaligen naar de bar van Maahnmahindra zijn gegaan om het daar nog wat later te maken wat een onvergetelijke ervaring was. Toen zijn we naar Jaisalmer gegaan waar eigenlijk alles draait om: "You want Camelsafari, got good price for you my friend." Dus na veel dubben en onderhandelen en frustratie en misverstanden hebben we uiteindelijk toch te veel betaald maar het wel gedaan. Het was opzich wel leuk, we kregen alleen veel minder voor ons geld dan beloofd was maar das een veel te lang verhaal. Het was hartstikke leuk maar we sliepen niet echt relaxed: op een deken op het zand met uitzicht op windmolens tussen honderden torren dus dat was niet echt relaxed slapen. Daarna zijn we door gegaan naar Jaipur in 15 met de bus hier gekomen dus we hebben nu 2 nachten slecht geslapen. Tijd om vanavond dus lekker op tijd naar bed te gaan.
Oh ja wat tegen zat was dat we eerst een directe trein hierheen zouden hebben van 6 uur, die ging niet dus moesten we om in 9 uur, maar die zat vol. Toen was er een directe bus in 7 uur maar die ging opeens ook niet meer dus moesten we een bus terug naar Jodhpur nemen daar midden in de nacht een uur wachten om vervolgens onconfortabel door te reizen en toen was een normaal hotel hier vinden ook al geen succes dus nu zitten we in een hotel dat opzich prima is maar geen internet en we betalen net iets te veel.
Voor meer persoonlijke informatie schrijf ik een andere keer want daar ben ik nu te moe en te hongerig voor dus we gaan nu lekker wate eten en dan ga ik van een heerlijk koud biertje genieten en een lekker lange nacht tegemoed!
Ik zal snel nog wat posten, welterusten!!

  • 19 Oktober 2012 - 12:08

    Erik En Anke:

    Hallo Merel en Misha,
    Leuk om jullie verslag te lezen, en fijn dat je je weer beter voelt. Heeft Merel nergens last van?Mooie foto's.
    groetjes, Erik en Anke

  • 19 Oktober 2012 - 17:24

    Pauls:

    Ha ha wat klinkt dit toch bekend. Dit heet backpacken toch? ;-)
    Kus aan jullie, Paula

  • 22 Oktober 2012 - 15:51

    Misha Van Der Ven:

    Lieve globetrotters,Merel,ik richt me eerst alleen tot jou:
    want ik vind jou een KEI!!!Iemand die in het zand op een deken slaapt
    en daarbij de torren op de koop toe neemt verdient deze titel! Chapeau.
    Knuffel van oma.
    En misha: ik ga er van uit dat je darmen weer normaal functioneren.Wat fantastisch
    dat je ons zo laat meegenietenvan jullie reis!Van opa voor jou:
    Üit dit landje:Utrecht 2-1 tegen ADO uit.Grendt en Mulanga scoorden en Wouters glunderde!
    doej en liefs, O en O
Misha

Geslaag (en) op reis naar Azie!!

Actief sinds 02 Okt. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12557

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 03 November 2012

Examenreis naar Azie

Landen bezocht: